بلاگ ویژن

آشنایی با اصول بازاریابی و تحقیقات بازار

توسط در کارگاه 6 سپتامبر 2021

 تحقیقات بازار (یا تحقیقات بازاریابی) مجموعه ای از تکنیک ها است که برای جمع آوری اطلاعات و درک بهتر بازار هدف یک شرکت استفاده می شود. مشاغل از این اطلاعات برای طراحی محصولات بهتر ، بهبود تجربه کاربر و ایجاد یک استراتژی بازاریابی استفاده می کنند که منجر به جذب کیفیت و افزایش نرخ تبدیل می شود.

 بدون تحقیق ، درک مشتریان برای شما غیرممکن است. مطمئناً ، شما ممکن است تصور کلی از اینکه آنها چه هستند و به چه چیزی نیاز دارند داشته باشید ، اما اگر می خواهید وفاداری آنها را جلب کنید ، باید عمیق تر به موضوع نگاه کنید. 

کارگاه آشنایی با اصول بازاریابی و تحقیقات بازار، از مجموعه کارگاه‌های مدرسه اشتغال مدرس یا طرح توانمندسازی شغلی صدف بصورت وبینار بر بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود. 
مدرس این کارگاه جناب آقای شهاب شیرین مدیر پرفورمنس مارکتنیگ بیمیتو و ازکی می‌باشد.

 سرفصل‌های کارگاه

  • Scope of marketing
  • Core marketing concepts 
  • Types of marketing
  • Marketing strategy
  • Marketing mix
  • Marketing funnel
  • Market research
  • Branding
  • Marketing KPIs
  • Digital marketing

این رویداد بخشی از طرح مدرسه اشتغال مدرس می باشد؛ برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر با این طرح، می توانید به صفحه اصلی این دوره مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.