تحقیقات بازار (یا تحقیقات بازاریابی) مجموعه ای از تکنیک ها است که برای جمع آوری اطلاعات و درک بهتر بازار هدف یک شرکت استفاده می شود. مشاغل از این اطلاعات برای طراحی محصولات بهتر ، بهبود تجربه کاربر و ایجاد یک استراتژی بازاریابی استفاده می کنند که منجر به جذب کیفیت و افزایش نرخ تبدیل می شود.
بدون تحقیق ، درک مشتریان برای شما غیرممکن است. مطمئناً ، شما ممکن است تصور کلی از اینکه آنها چه هستند و به چه چیزی نیاز دارند داشته باشید ، اما اگر می خواهید وفاداری آنها را جلب کنید ، باید عمیق تر به موضوع نگاه کنید.
کارگاه آشنایی با اصول بازاریابی و تحقیقات بازار، از مجموعه کارگاههای مدرسه اشتغال مدرس یا طرح توانمندسازی شغلی صدف بصورت وبینار بر بستر اسکایروم برگزار میشود.
مدرس این کارگاه جناب آقای شهاب شیرین مدیر پرفورمنس مارکتنیگ بیمیتو و ازکی میباشد.