بلاگ

پنل انتقال تجربیات کارآفرینان موفق (با محوریت راه‌اندازی کسب‌وکار)

توسط 7 سپتامبر 2021

پنل انتقال تجربیات کارآفرینان موفق (با محوریت راه‌اندازی کسب‌وکار)، از مجموعه کارگاه‌های مدرسه اشتغال مدرس یا طرح توانمندسازی شغلی صدف بصورت وبینار بر بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود.
مهمانان این پنل، جناب آقای دکتر سجودی (عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس)، جناب آقای مصطفی امیری (مدیرعامل زرین‌پال)، جناب آقای کاوه گودرزی (مدیرعامل مرکز نوآوری جهش)، سرکار خانم قاسمی (دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس و محقق سرطان و پرتودرمانی) و جناب آقای احسان یوسفی (هم-بنیانگذاری آژانس دیجیتال مارکتینگ مهتاب) خواهند بود.

درباره پنل

آیا تاکنون داستان کارآفرینان موفق را شنیده اید؟

آیا میدانستید پشت همه موفقیت های امروز کارآفرینان، تلاش ها و شکست های زیادی نهفته است؟

آیا علاقه مند هستید تا از تجربیات ارزشمند کارآفرینان استفاده کنید؟

پارک علم و فناوری مدرس با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و پارک پردیس، در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی ، دوپنل انتقال تجربه کارآفرینی با حضور کارآفرینان برتر کشور برگزار می کند.

در هر یک از این نشست ها با دو موضوع “راه اندازی کسب وکارهای نوآورانه” و “چالش های توسعه کسب وکار”، و با حضور کارآفرینان برتر، نه تنها جنبه های کاربردی کارآفرینی بررسی می شود بلکه انتقال تجربه این کارآفرینان می تواند راهنمای خوبی برای افرادی باشد که در آغاز این راه پرمخاطره هستند. برگزاری پنل های انتقال تجربه نه تنها بهترین راه ترویج کارآفرینی و کمک به انگیزه بخشی به کارآفرینان نوپا برای ادامه مسیر پر افت و خیز کارآفرینی می باشد، بلکه به جوانان با انگیزه نیز کمک می نماید تا از اشتباهات افراد صاحبنظر درس گرفته و مسیر بهتری را انتخاب نمایند.

این رویداد بخشی از طرح مدرسه اشتغال مدرس می باشد؛ برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر با این طرح، می توانید به صفحه اصلی این دوره مراجعه کنید.


ثبت نام در رویداد

تجاری سازی یافته‌های پژوهشی

توسط 6 سپتامبر 2021

کارگاه تجاری سازی یافته‌های پژوهشی، از مجموعه کارگاه‌های مدرسه اشتغال مدرس یا طرح توانمندسازی شغلی صدف بصورت وبینار بر بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود. 
مدرس این کارگاه جناب آقای مصطفی کریمیان اقبال، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد.

 سرفصل‌های کارگاه

  • گامی قبل از ایده
  • خلاقیت و نوآوری
  • ایده ها از کجا می‌آیند؟
  • مرحله ایده‌پردازی
  • مرحله طراحی
  • مرحله اجرا
  • فرایند ایده‌آل تجاری‌سازی
    • گام اول: ارزیابی و چکش‌کاری ایده!
    • گام دوم: تعیین بازار هدف
    • گام سوم: تحقیق هدفمندی در رابطه با بازار هدف
    • گام چهارم: نمونه اولیه‌ای (Prototype) از محصول
    • گام پنجم: حفاظت از مالکیت معنوی (IP Protectio)
    • گام ششم: انتخاب مدل کسب‌و‌کار (Business Model)
      • گام هفتم(Licensing): شناسایی کمپانی‌های کاندید
      • گام هفتم(Licensing): تعیین تصمیمات اولیه قبل از توسعه پروپوزال
      • گام هفتم(Licensing): ارائه محصول و قرارداد
      • گام هشتم(Outsourcing): شناسایی شریکان بالقوه
      • گام هشتم(Outsourcing):تعیین ساختار معامله
      • گام هشتم(Outsourcing):گفتگو با شرکای بالقوه
      • گام نهم(Own Company): طرح کسب و کار و طرح مقدماتی بازاریابی
      • گام نهم(Own Company): توسعه لوگو، مواد تبلیغاتی و بسته‌بندی
      •  گام نهم(Own Company): تولید انبوه محصول
      • گام نهم(Own Company): یافتن آژانس‌های فروش/پخش و آغاز به فروش!

این رویداد بخشی از طرح مدرسه اشتغال مدرس می باشد؛ برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر با این طرح، می توانید به صفحه اصلی این دوره مراجعه کنید.


ثبت نام در رویداد

مبانی حقوق کسب و کار و قرارداد های حقوقی

توسط 6 سپتامبر 2021

سرفصل های رویداد

  •   بررسی نکات کلیدی مهمترین قراردادهای مرتبط با کسب و کار
  • بررسی راهکارهای حفاظت از دارایی های فکری و اسرار تجاری
  • بررسی مهمترین نکات تاسیس و اداره شرکت تجاری
  •  بررسی نکات کاربری قراردادهای استخدامی و حقوق تامین اجتماعی
  •  بررسی کلیاتی از حقوق مالیاتی

این رویداد بخشی از طرح مدرسه اشتغال مدرس می باشد؛ برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر با این طرح، می توانید به صفحه اصلی این دوره مراجعه کنید.


ثبت نام در رویداد

آشنایی با بازاریابی دیجیتال

توسط 6 سپتامبر 2021

کارگاه آشنایی با بازاریابی دیجیتال، از مجموعه کارگاه‌های مدرسه اشتغال مدرس یا طرح توانمندسازی شغلی صدف بصورت وبینار بر بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود. 
مدرس این کارگاه جناب آقای علی رضایی مربی بازاریابی دیجیتال رهنماکالج می‌باشد.

 سرفصل‌های کارگاه

  •  Strategy
  •  Audience
  •  Content
  •  SEO
  •  Online advertisement
  •  Social media

این رویداد بخشی از طرح مدرسه اشتغال مدرس می باشد؛ برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر با این طرح، می توانید به صفحه اصلی این دوره مراجعه کنید.


ثبت نام در رویداد

آشنایی با اصول بازاریابی و تحقیقات بازار

توسط 6 سپتامبر 2021

 تحقیقات بازار (یا تحقیقات بازاریابی) مجموعه ای از تکنیک ها است که برای جمع آوری اطلاعات و درک بهتر بازار هدف یک شرکت استفاده می شود. مشاغل از این اطلاعات برای طراحی محصولات بهتر ، بهبود تجربه کاربر و ایجاد یک استراتژی بازاریابی استفاده می کنند که منجر به جذب کیفیت و افزایش نرخ تبدیل می شود.

 بدون تحقیق ، درک مشتریان برای شما غیرممکن است. مطمئناً ، شما ممکن است تصور کلی از اینکه آنها چه هستند و به چه چیزی نیاز دارند داشته باشید ، اما اگر می خواهید وفاداری آنها را جلب کنید ، باید عمیق تر به موضوع نگاه کنید. 

کارگاه آشنایی با اصول بازاریابی و تحقیقات بازار، از مجموعه کارگاه‌های مدرسه اشتغال مدرس یا طرح توانمندسازی شغلی صدف بصورت وبینار بر بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود. 
مدرس این کارگاه جناب آقای شهاب شیرین مدیر پرفورمنس مارکتنیگ بیمیتو و ازکی می‌باشد.

 سرفصل‌های کارگاه

  • Scope of marketing
  • Core marketing concepts 
  • Types of marketing
  • Marketing strategy
  • Marketing mix
  • Marketing funnel
  • Market research
  • Branding
  • Marketing KPIs
  • Digital marketing

این رویداد بخشی از طرح مدرسه اشتغال مدرس می باشد؛ برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر با این طرح، می توانید به صفحه اصلی این دوره مراجعه کنید.


ثبت نام در رویداد

آشنایی با مدل کسب‌وکار و طرح کسب‌وکار

توسط 6 سپتامبر 2021

کارگاه آشنایی با مدل کسب و کار و طرح کسب و کار، از مجموعه کارگاه‌های مدرسه اشتغال مدرس یا طرح توانمندسازی شغلی صدف بصورت وبینار بر بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود. 
مدرس این کارگاه جناب آقای پرهام خلیلی مدیرعامل شرکت توسعه نواوری ویژن می‌باشد.

 درباره مدل کسب و کار

 یک مدل کسب و کار منطق نحوه ایجاد ، ارائه و ارزش گذاری یک سازمان را در زمینه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و یا دیگر توضیح می دهد. فرایند ساخت و اصلاح مدل کسب و کار را نیز نوآوری در مدل کسب و کار می نامند و بخشی از استراتژی کسب و کار را تشکیل می دهد.

 در تئوری و عمل ، اصطلاح مدل کسب و کار برای طیف گسترده ای از توصیفات غیر رسمی و رسمی برای نشان دادن جنبه های اصلی یک تجارت ، از جمله هدف ، فرایند تجارت ، مشتریان هدف ، پیشنهادات ، استراتژی ها ، زیرساخت ها ، ساختارهای سازمانی ، منابع ، شیوه های تجاری و همچنین فرایندها و سیاستهای عملیاتی از جمله فرهنگ استفاده می شود. 

این رویداد بخشی از طرح مدرسه اشتغال مدرس می باشد؛ برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر با این طرح، می توانید به صفحه اصلی این دوره مراجعه کنید.


ثبت نام در رویداد